Література 7 клас

21.05.20

Повторити тему:    Із пісенних скарбів
 (виконати тест. Код доступу 5353106      відкрити посилання     join.naurok.ua                              до 17.00)




 18.05.20



Код доступу 489121

відкрити посилання join.naurok.ua







Олександр Гаврош.
«Неймовірні пригоди Івана Сили». ( пройти тест  Посилання буде
відкрито з 13.25 -14.10 Завдання на блозі svitlanaoznamets.blogspot.com  

Андрій Малишко. Відомий український поет («Пісня про рушник»).
Патріотичні почуття, найвищі духовні цінності у вірші
«Чому, сказати, й сам не знаю...».( Читати текст,вірш «Пісня про
рушник»напам’ять)

19.05.20   
Підсумкова контрольна робота з української літератури . 
Пройти тестування  .
 Посилання буде відкрито з 11.00-11.45 

1)    Тест можна пройти лише один раз.2)  Робота  обмежена в часі  









14.05.20 



Код доступу 198579
Перейдіть за посиланням використайте цей код, відкривши посилання join.naurok.ua








04.05.2020
Олександр Гаврош. Про письменника. Повість "Неймовірні пригоди Івана Сили"

ЗНАТИ ЗМІСТ ПЕРШОЇ ЧАСТИНИ ПОВІСТІ; ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ІСТОРИЧНІ ФАКТИ У ТВОРІ (СПОРТИВНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЦИРКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, БІЙ З ДЖОНОМ ДЖЕКСОНОМ, ПОВЕРНЕННЯ ДОДОМУ).
РОЗРОБИТИ ПЛАН ДІЙ «ЩО РОБИТИ, ЩОБ БУТИ ЗДОРОВИМ?»
Придумати свою історію з головним героєм – Іваном Силою.











27.04.20   -1 . Прочитати поезії  О. Ольжича «Господь багатий нас благословив», «Захочеш – і будеш».
ü 2. Написати лист поету із запитаннями про його життя, сторінки якого вас зацікавили найбільше .
 Випишіть із тексту цитати, які найбільше сподобалися, визначте їхню роль у розкритті теми та ідей поезії.
Зразок
Патріот — Батьківщина, волонтер; людина, яка поважає традиції, історію, культуру; захисник, дім, любов...
ü  
ü Прочитати біографію Олени Теліги (стр. 229-231)
ü Прочитати поезії «Сучасникам» (стр. 232-233)
ü  * Підготувати тестові завдання до творчого шляху О.Ольжича
*      



*     Тестові завдання за твором Л.Пономаренко «Гер переможений»
1. Як полонені німці ставилися до зведення будинків? 
а) Із великим почуттям відповідальності; б) абияк; в) з любов’ю і розпачем. 
2. Будинок, який зводили німці, міг би, на їх думку, стояти на околиці:
а) Берліна; б) Лейпцига; в) Дрездені. 
3. Які квіти посадив Фрідріх, скопавши маленьку грядочку?
а) Чорнобривці; б) мальви; в) нагідки. 
4. Чим пригощали жінки полонених німців? 
а) Печеним гарбузом; б) вареною картоплею; в) сухим хлібом. 
5. Як німці віддячували жінкам за їх увагу?
а) Сплачували гроші; б) всміхалися їм; в) низько прихилялися перед ними. 
6. Фрідріх полюбляв показувати фотокартку, на якій можна було побачити: 
а) русяву жінку з усмішкою на обличчі; б) двох дівчаток у білих сукеньках і білих черевичках; в) його самого, молодого і красивого. 
7. Діти своє місто, розруйноване під час війни, називали:
а) жалюгідним; б) жахливим; в) злиденним. 
8. Незважаючи на те що діти дражнили Фрідріха, він їм: 
а) грав на сопілці; б) робив з паперу ляльок; в) співав німецькою. 
9. Під осінь німець захворів і йому на відміну від інших полонених дозволялося:
а) лікуватися; б) лежати під стіною барака; в) виконувати неважку роботу.
10. Із цегли Фрідріх виробляв: 
а) ляльок для дітей; б) прикраси; в) посуд. 
11. Коли люди переселилися у новий дім, який був збудований полоненими німцями? 
а) Навесні; б) влітку (наприкінці серпня); в) восени (в кінці листопада).
12. Про що, здавалося, хотіли спитати дівчатка, які були зображені на фотокартці Фрідріха? 
а) «Для чого нас замуровано у стіну нового будинку»? б) «Ви не бажаєте з нами познайомитися?» в) «Ви не знаєте, де наш тато?» 

                        








13.04.20.    17.04.20.

Любов Пономаренко. «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й   толерантності. ТЛ: новела

- Прочитайте ст. 215-217. Запишіть у зошити, що таке новела, вивчіть визначення    напам’ять. Виконайте усно д\з на ст.217.

- Прочитайте новелу «Гер переможений» (ст.217-218). Поміркуйте над прочитаним      (ст.219-220)


- Виконайте проект «Ти – творча особистість», опис якого є на ст.220 (напишіть «Кодекс   толерантності» для учнів школи/класу. Оприлюдніть ваше дослідження в соціальних   мережах) – завдання №6.


06.04.2020р.

ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ (7 КЛ.)

( Натискайте на рядок і переходьте 

по силці,щоб виконати завдання )

  • Василь Симоненко - український поет-шістдесятник 

  • 1.     06.04.20.
    Марина Павленко. Повість «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».
    -        Прочитайте ст. 204-209. Поміркуйте над прочитаним. Доповніть табличку про родини новими записами.
    2.     09.04.20.
    Марина Павленко. Повість «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських».
    -       Прочитайте ст. 210-214. Поміркуйте над прочитаним.
    Виконайте літературний проект, опис якого є на ст.214 (створіть в одній із соцмереж профіль з інформацією про героя твору (на вибір). Роз­містіть  на  сторінці  повну характеристику  героя  твору та надішліть посилання на профіль учителю в особистому повідомленні) завдання №5.

Комментариев нет:

Отправить комментарий